sebuah senyuman terselit secebis penderitaan

Selasa, 1 Februari 2011

izinkan aku mencari ketenangan

Wahai hatiku..
kau sering disakiti..kau juga sering dilukai..
hidupmu penuh ranjau duka..
sampai satu tahap kau hampir terkulai layu..
dek kerana dugaan yang menimpa..
tetapi,aku bersyukur..disaat kau kelayuan..
ada seorg insan yg telah membisikkan kpdmu iaitu..
.."la tahzan",Allah amat menyayangimu..
aku bangkit..aku teruskan hidup dengan
berbekalkan iman didada,ketabahan dihati..
aku percaya setiap dugaan pasti ada hikmahnya..
..tetapi aku hanyalah seorg manusia yang tetap berasa
sakit dihati,pedih dijiwa..
aku pinta padamu agar diberi kekuatan..
untuk aku hadapi semua ini..
izinkan aku mencari ketenangan..
agar aku dapat senyum kembali menghapus ari mataku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan